Styrelsen

Styrelsen består i år av fem ordinarie ledamöter, och en suppleant. Styrelsen väljs vid årsstämman.

Styrelsens uppdrag är att leda föreningen och fördela arbetet. Till vår hjälp har vi en ekonomisk förvaltare som sköter lägenhetsförteckning, överlåtelser och aviseringar av avgifter till medlemmarna, liksom all löpande redovisning och årsredovisning. I övrigt sköter styrelsen det mesta på egen hand.

Vill du engagera dig i föreningen är du välkommen att kontakta styrelsen. Vi behöver alltid nya krafter!

Det är viktigt att så många som möjligt engagerar sig på något sätt, det är grunden till bostadsrättsföreningarnas organisation. Utan styrelse försvinner föreningen och fastigheterna säljs. Alla boende riskerar då att förlorar då sin insats, och sitt hem!